- 03 juni 2020
- Door Dimitri Van Moerkercke
Binnenlandse consumptie schuift op naar prijsbewuster aankoopgedrag
De coronacrisis zorgt voor een duidelijke behoefteswitch bij de consument. Of die tijdelijk zal zijn of niet, is nog niet duidelijk. De consument gaat opnieuw prijsbewuster inkopen doen. Wat tabak betreft, betekent dat een vernieuwde interesse voor Value For Money-sigaretten, RYO- en MYO-tabak.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis beperkte toegang
Registreer en ontvang wekelijks toegang tot PLUS artikels
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.