WenskaartenPremium

SUPPLEMENTAIRE BUSINESS

supplementaire business

Alles wat aanvullende opbrengst met zich meebrengt is altijd meegenomen. Naast tabakswaren, dranken, pers, kansspelen, sportweddenschappen, etc. zijn er nog degelijk assortimenten waarmee de omzet van uw winkel omhoog gekrikt kan worden. Vaak zonder al te veel moeite te moeten doen. 

WENSKAARTEN BELEVEN REVIVAL DANKZIJ COVID-19

Wenskaarten leken tot enkele jaren terug de strijd te verliezen tegen de duizenden digitale manieren waarop men een wens kan versturen. Toch lijkt de consument de meerwaarde van een handgeschreven wenskaart opnieuw in te zien.

E-COMMERCE BOOMT: OOK KANSEN VOOR DAGBLADHANDEL

In 2019 gaven we met z’n allen 11,46 miljard euro uit via het internet. Maar dan volgde de e-commercegolf door corona. Ook het aantal pakjes dat via afhaalpunten wordt geleverd, stijgt, zeker in volume. 

MARKTLEIDER CONWAY KIJKT VOORUIT NA SUCCESVOLLE OVERNAME VAN ALVADIS

 In maart 2019 werd bekend dat Conway prepaid-productenverdeler Alvadis overneemt. Door die overname kan Conway een van haar corebusinesses verbreden en een ruimer assortiment cadeaubonnen en betaalkaarten aanbieden.

KOFFIE AANBIEDEN IS MOEILIJKER DAN HET LIJKT

Koffie is al een aantal jaar erg populair in onze samenleving. In elke binnenstad flaneren mensen met een koffiebeker in de hand door de straten. Het is dan ook niet meer dan logisch dat tal van dagbladhandels proberen mee te surfen op het succes dat koffie heeft.

EINDEJAARSOPPORTUNITEITEN VOOR DE DAGBLADHANDEL

Elektronische cadeauvouchers worden steeds populairder. De populairste producten blijven de gamingkaarten en kaarten voor multimedia- en appstores en ook shopkaarten zoals Bol.com, Zalando en Ici Paris XL en Bongobonnen. De krantenwinkel evolueert steeds meer naar een soort 'convenience store'. 

DE 5 GROTE RETAILTRENDS VOLGENS PARIS RETAIL WEEK

Op 10, 11 en 12 september vindt de vierde editie van Paris Retail Week plaats. Centraal op de beurs staat smart phygital, een samentrekking van physical en digital, want de grens tussen de twee vervaagt steeds meer in de retailsector. Naar aanloop van de beurs werkte Paris Retail Week samen met Havas Paris om via een enquête de meest innovatieve trends van het moment te ontdekken. Tijdens de Paris Retail Week on Tour in Brussel stelden de twee bedrijven alvast de vijf trends voor.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie
30 mei 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine