- 07 april 2021
- Door Melissa Himpe
- | 6 min. leestijd
Wenskaarten beleven revival dankzij Covid-19

Wenskaarten leken tot enkele jaren terug de strijd te verliezen tegen de duizenden digitale manieren waarop men een wens kan versturen. Toch lijkt de consument de meerwaarde van een handgeschreven wenskaart opnieuw in te zien. Een kaart die wordt opgestuurd per post of in eigen persoon wordt afgegeven geeft de ontvanger immers het gevoel dat er net wat extra aandacht werd besteed aan de gelegenheid. Unieke ontwerpen met net dat tikkeltje extra scoren goed en dat is goed nieuws voor u. De verkoopprijzen daarvan liggen namelijk net iets hoger.
Gratis verder gaan?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer