“Ook in branding ban omgeving verwacht JTI sterke resultaten verder te zetten”

Met Camel, Winston & Logic Compact zal JTI vele consumenten blijven aanspreken

JTI
Antonis Paradissis, Marketing Director Belux

2020 wordt een uitdagend jaar voor de tabaksindustrie. Het is het eerste jaar dat Belgische winkeliers geconfronteerd worden met neutrale pakjes, sinds 1 januari. Vanaf mei gaat de mentholban van kracht en vanaf 1 januari 2021 zal er geen reclame meer mogen worden gemaakt in het winkelpunt. Hoe zal Japan Tobacco International, bekend van de sigarettenmerken Camel en Winston en van de e-sigaret Logic Compact, zich dit jaar positioneren? Kiosk had een gesprek met Marketing Director Belux Antonis Paradissis & Sales Director Belux Jean Baudon.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Gerelateerde artikels

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.