Diversificatie is antwoord op dalende trend van pers in dagbladhandel

“De drie traditionele pijlers uitbreiden en op zoek gaan naar een vierde is key”

De voorbije drie jaren waren een bewogen tijd voor het persdistributiebedrijf AMP. In 2016 gingen zij verder als volwaardig dochterbedrijf van bpost met als doel het logistiek apparaat voor de distributie van pers zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Tom Vermeirsch werd aangesteld als CCO om alle operationele beslissingen in goede banen te leiden. “Ondertussen hebben we op meerdere vlakken kunnen optimaliseren om in te spelen op veranderingen binnen het perssegment. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat de dagbladhandelaar amper iets merkt van die veranderingen en dat kranten op tijd in de winkelrekken liggen.”

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.