- 02 maart 2018
- | 6 min. leestijd
“Wij geloven echt in een rookvrije toekomst”
Andre Calantzopoulos, de CEO van Philip Morris, gaf begin 2018 als 'nieuwjaarsambitie' te kennen om in het Verenigd Koninkrijk tegen 2030 geen sigaretten meer te verkopen. Een drastische stap, zo lijkt op het eerste gezicht. Want na dat land zou toch de rest van de wereld moeten volgen? Philip Morris, bekend van Marlboro en L&M, is toch marktleider in een miljardenbusiness? Wij hadden een gesprek met Pierre Deraedt, Director Corporate Affairs voor België en Luxemburg, om een en ander toe te lichten.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.