DE NATIONALE LOTERIJ, EEN PARTNER DIE ZICH VOORTDUREND VERNIEUWT

Arnaud Hermesse over het belang van de dagbladhandelaars

De retail is en blijft het voornaamste verkoopskanaal voor de Nationale Loterij. Zowat 7.000 verkooppunten in België verhandelen de producten ervan: van Lotto en Joker+ tot EuroMillions en krasbiljetten. De Loterij, in volle ontwikkeling, gaat dichter bij de spelers staan en stelt zich transparanter op. Arnaud Hermesse, Chief Retail Officer van de Nationale Loterij, vertelt ons meer over het belang van loterijproducten voor de dagbladhandelaars.

Meer weten over

KANSSPELEN
Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.