DOORLEVERPUNTEN: DE REDDING VAN HET PERSSEGMENT IN DE DAGBLADHANDEL?

“Het geloof van DPG Media in de sector is groot en we blijven investeren"

Peter Bouckaert is verantwoordelijk voor Marketing Operations & Retail Sales bij DPG Media, sinds begin 2019 de mediaorganisatie waaronder Persgroep Publishing en Medialaan werden gebundeld. Hij staat in voor alles wat losse verkoop, customer care, oplage en CRM is en heeft dankzij jaren ervaring een goed zicht op wat er allemaal verandert binnen het perssegment. “We kunnen er niet omheen, de digitalisering maakt het de pers en bijgevolg de dagbladhandel bijzonder moeilijk. Desondanks blijven we bij DPG Media innoveren en vooral investeren in het kanaal van de dagbladhandel.“

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Gerelateerde artikelen

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.