De verwachtingen van consumenten zijn de laatste jaren fundamenteel veranderd. Zowel de producten als de winkelomgeving waarin ze verkocht worden, spelen een belangrijke rol. Winkeliers worden gedwongen om steeds meer te denken vanuit het consumentenperspectief. Consumenten liggen namelijk niet te wachten op 'een zoveelste winkel van hetzelfde'. Ze willen verrast worden. Lees alles over winkelinrichting in deze nieuwsbrief.
Dimitri Van Moerkercke
Bladmanager
Winkelinrichting
Lees in dit digitale magazine over winkelinrichting alles over winkeltransformaties, slimme ruimteplanning, energievriendelijke toestellen, goede verlichting, visual merchandising en actuele trends — voor een optimale klantbeleving en sterke uitstraling van uw winkel.
Fixmer gaat ook dit najaar de baan op met beursfolder vol extra's
September is normaal gesproken de maand van de beurzen bij groothandels. Maar sinds corona is er bij Fixmer een en ander veranderd. De groothandel stuurt haar vertegenwoordigers nu de baan op met een interessante beursfolder vol promoties.
"Vandaag worden er niet minder, maar meer wenskaarten dan vroeger verkocht." Aan het woord is Pedro Vermeersch, directeur van Belgian Greetings. Hij legt ons uit wat de wenskaart en het familiebedrijf uit Sint-Niklaas zo apart maakt.
Beantwoord onderstaande vragen en de schiftingsvraag en maak zo kans op een van de bongobonnen voor een weekend weg ter waarde van 250 EUR! De resultaten worden geheel anoniem verwerkt. Deze vragen nemen slechts 5 minuten van uw tijd in!
Lupulus maakt een discrete maar beslissende overgang: de elektrische voertuigen van Ford vervangen geleidelijk de modellen met verbrandingsmotor. Het is een doordachte, kostenefficiënte aanpak die typisch is voor dergelijke bedrijven in alle sectoren.
Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.