Online magazines

24 november 2021 Vakinformatie voor dagblad- en tabakshandel

 
Belgen blijven graag wenskaarten versturen
Door corona werden meer wenskaarten verstuurd naar familie en vrienden die men lange tijd moest misssen. Het lijkt alsof die trend zich voortzet, ook nu het 'normale' leven zich hervat en de digitale technologieën zich verder blijven ontwikkelen. 

Melissa Himpe
Bladmanager
Tot voor enkele jaren hadden wenskaarten het moeilijk om op te boksen tegen de vele digitale manieren om een wens te versturen. Vandaag heeft de consument de meerwaarde van een handgeschreven kaart herontdekt.
Een analoge agenda biedt houvast, wat de toegenomen populariteit in het voorbije jaar verklaart. Want door de coronacrisis gingen velen op zoek naar producten om de rust in hun hoofd te bewaren en te ‘disconnecten’ van de digitale informatiestroom.
In 2019 gaven we met z’n allen 11,46 miljard euro uit via het internet. Maar dan volgde de e-commercegolf door corona. Ook het aantal pakjes dat via afhaalpunten wordt geleverd, stijgt, zeker in volume.
Ze hebben het uiterlijk en de vorm ... En toch! Deze flitsende gekleurde zakjes hebben niets te maken met een zakje roltabak. Wat schuilt er in deze nieuwe referentie, uitgebracht door een van de pioniers van CBD in Europa.
Profiteer van ons loyaliteitsprogramma op Distriweb en verzamel punten voor extra kortingen bij uw aankopen
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.