- 10 maart 2021
- Door Melissa Himpe
Impulsijs aan de kassa: waarom het werkt
Lage investeringskost en hoge winstmarge resulteren in succesformule

De kassa is de plek bij uitstek om impulsproducten te koop te zetten in uw winkel. Bij het aanschuiven vallen de ogen van de klant ongetwijfeld op het aanbod lekkers. De handige on-the-goverpakkingen doen hen de knoop snel doorhakken – snacken onderweg was nog nooit zo makkelijk. Impulsijsjes kunnen de perfecte aanvulling worden in dat aanbod aan de kassa. De investeringskost ligt laag en de winstmarge die u eruit kan halen hoog, wat resulteert in een succesformule. Leveranciers maken een start-up zodanig gemakkelijk dat u uw investering meteen terug verdient.
Gratis verder gaan?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer