- 22 september 2020
- Door Tom D'Halluin
- | Bron: Retail Professionals
Alpro viert 40ste verjaardag en lanceert nieuw actieplan
Het iconische merk, met Belgische roots, startte 40 jaar geleden met de ontwikkeling van plantaardige voedingsmiddelen en dranken voor specifieke consumentenbehoeften. Sindsdien heeft het merk zich uitgebreid over Europa en de wereld met een grote variatie aan plantaardige voeding. En sinds 2017 maakt Alpro deel uit van Danone.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.