HOGE DOELEN RETAILKETENS OP VLAK VAN ENERGIEBESPARING

OOK PRIORITEIT VOOR VERLAGING CO2-UITSTOOT

Dat energiebeheer in belang blijft stijgen, bewijzen ook de retailers. Niet alleen op de hoofdzetel, maar ook in de winkels gaat er veel aandacht naar duurzaamheid en naar het beperken van de klimaatuitstoot. Ook al vragen sommige ingrepen een meerkost, de investering loont op middellange termijn met serieuze energiebesparingen. Begon men tien jaar geleden te letten op een goede isolatie en werden later ledverlichting en warmterecuperatie de norm, dan zetten de retailketens nu volop in op de reductie van de CO2-uitstoot en gaat er veel aandacht naar de mobiliteit.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.