- 18 februari 2019
- | Bron: Retail Professionals
Gekozen Product van het Jaar 2019
Voor deze editie werden 36 producten door meer dan 5.000 consument getest en goedgekeurd

Op 19 februari maakte ‘Gekozen Product van het Jaar’ al voor de elfde keer de winnende innovaties bekend die de Belgische consument wisten te overtuigen. Voor deze editie werden 36 producten door meer dan 5.000 consument getest en goedgekeurd. Heel 2019 lang mogen de winnende producten het beroemde rode logo dragen op hun verpakking of in hun reclameboodschappen. Dat schenkt hun een grotere zichtbaarheid en het is inmiddels bewezen dat het logo ook hun verkoop doet toenemen. 76% van de Belgen verkiest immers een product met het logo boven een product zonder.
Ontdek hier de winnende innovaties
Gratis verder gaan?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer