Doordachte marketing is nodig voor verkoop CBD

Dagbladhandel 't Elzekrantje Kashif Fahim
"De overname van 't Elzekrantje kwam voor mij en mijn familie echt als de redding. We zaten toen in serieuze problemen en dit was onze kans om die opgelost te krijgen. Daar zijn we mooi in geslaagd", aldus Kashif

Dagbladhandel ‘t Elzekrantje profileert zich bovenop dagbladhandel ook als kleine supermarkt om de hoek met alle essentiële basisbenodigdheden. Sinds een klein jaar maakt ook CBD deel uit van het aanbod en hoewel de verkoop aanvankelijk stokte, heeft uitbater Kashif Fahim er nu een lucratieve business bij. “CBD als product vraagt de nodige aandacht en een doordachte marketingstrategie. Op advies van mijn vertegenwoordiger plaatste ik de producten iets meer in het zicht en sindsdien vliegen de pouches over de toonbank.”

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.