Niet-alcoholische dranken kennen waardegroei van 3%  

Niet-alcoholische dranken kennen waardegroei van 3%

De Belgische markt van de niet-alcoholische dranken is in ons land goed voor een jaarlijkse kassaomzet van 2 miljard euro en een jaarlijks volume van 2,3 miljard liter. Deze markt toonde in 2017 een structureel gezonde volumegroei van bijna 2% en een waardegroei van 3%, en was daarmee een van de drijvende krachten in de waardegroei van fast moving consumer goods.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.