BELGEN HOLLEN WATERHYPES ACHTERNA

We zagen het meermaals pronken op de voorpagina van de kranten, “40% van de Belgen drinkt gezonder omwille van de coronacrisis”, zo blijkt uit de cijfers van de VIWF, de sectorvereniging van de Belgische water- en frisdrankindustrie. De schreeuw om innovatie en vernieuwing klinkt alsmaar luider vanuit de hoek van de steeds meer geïnformeerde consument. Slimme retailers maken gebruik van de toenemende populariteit van flavoured water en pakken uit met een gamma dat inspeelt op de on-the-go- en/of impulsverkoop.

Meer weten over

DRANKEN
Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.