Luxe- en Nichebladen verkopen ondanks digitalisering nog goed
Pers is onmisbaar binnen uw assortiment. Hoewel de categorie al geruime tijd tanende is, is het niet slecht in te zetten op luxe- of nichebladen. Dergelijke bladen worden nog graag gelezen en voelen amper druk vanuit digitale hoek.
Vele tijdschriften kennen een dalende verkoop in ons land, maar de verkoopcijfers van de tuinmagazines stabiliseren. Dat blijkt ook uit de recentste cijfers van AMP over de losse verkoop. Wij spraken met L’Ami des Jardins, Seasons en Groei & Bloei.
Ubiway heeft op basis van zijn ‘losse verkoop’-cijfers een lijst opgesteld van de vijf meest verkochte luxemagazines in Vlaanderen en Wallonië. De lijst wordt aangevoerd door vrouwenbladen, maar verder staan er ook magazines met een totaal andere insteek.
Sinds de beperkende maatregelen van kracht zijn, kwamen daar voor u heel wat uitdagingen bij kijken. U mocht ten slotte in tegenstelling tot heel wat andere handelszaken de deuren niet sluiten. Sindsdien heeft JTI verschillende initiatieven genomen om jullie te steunen.
Een aantal weken geleden kondigde de Nationale Loterij een nieuwe Tijdelijke Actie aan met betrekking tot Subito. U zag hieromtrent een advertentie het Kiosk magazine van 26 maart 2020.
Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.