De on-the-goconsumptie in de leisure- en horecamarkt kreeg het in 2020 en begin 2021 hard te verduren met de verschillende lockdowns die hen verplichtte de deuren te sluiten. Dat neemt niet weg dat er ondanks een negatieve verkoopevolutie meer thuis gesnoept werd.
Snoepgoed vormt het perfecte on-the-go impulsproduct waarmee u het rek aan uw kassa kan vullen. Fabrikanten voorzien namelijk handige afsluitbare of kleinere meeneemverpakkingen die toelaten onderweg te genieten van een lekkere snack.
Plus Magazine en Télépro vallen voor de volle 100% in handen van Roularta. Die overname zagen zij nodig om de digitale investeringen in goede banen te leiden. Ondanks een moeilijk 2020 heeft Roularta dus niet stilgezeten.
IJskoffies winnen de laatste jaren erg aan populariteit. Deze producten hebben niet alleen een hip en trendy imago, ze spelen ook perfect in op de heersende on-the-gomeeneemcultuur. De zomer is de verkoopperiode bij uitstek.
Dagbladhandel ‘t Elzekrantje profileert zich bovenop dagbladhandel ook als kleine supermarkt om de hoek met alle essentiële basisbenodigdheden. Sinds een klein jaar maakt ook CBD deel uit van het aanbod en hoewel de verkoop aanvankelijk stokte, heeft uitbater Kashif Fahim er nu een lucratieve business bij.
Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.