Dagbladhandel belangrijkste kanaal voor Nationale Loterij
“De verkooppunten blijven centraal staan in onze handelsrelaties. Zij kennen onze spelers het best en kunnen hen de producten van de Nationale Loterij aanbieden die het best bij hen passen", aldus Arnaud Hermesse, Chief Retail Officer van de Nationale Loterij. In een interview vertelt hij over het belang van loterijproducten voor de dagbladhandelaars en over hoe de Loterij, in volle ontwikkeling, dichter bij de spelers wil staan en zich transparanter opstelt.
DE NATIONALE LOTERIJ STAAT DICHT BIJ SPELERS DANKZIJ VERKOOPPUNTEN
De retail is en blijft het voornaamste verkoopskanaal voor de Nationale Loterij. Zowat 7.000 verkooppunten in België verhandelen de producten ervan: van Lotto en Joker+ tot EuroMillions en krasbiljetten. Volledig artikel lezen
HOE BELANGRIJK ZIJN BROODPRODUCTEN VOOR UW ZAAK?
De dagbladhandel zet ook steeds meer in op de steeds groter wordende on-the-go trend bij de hedendaagse consument. Broodproducten en snacks zijn hiervoor de ideale tool. Lees meer
KMO'S GEVEN JAARLIJKS MINSTENS 716 MILJOEN EURO UIT AAN SPONSORING
Op vrijdag 22 november organiseerden Unizo en het Vlaams Agentschap Innoveren en Ondernemen (Vlaio) de 6e editie van de 'Dag van de Ondernemer'. Op die dag wordt bijzondere aandacht gevraagd voor de vele ondernemende mensen die de economie elke dag doen draaien en voor welvaart zorgen. Lees meer
NIET TE MISSEN: PAPER SHOW 2020
Op zondag 19 en maandag 20 januari 2020 vindt de 24ste editie van de Paper Show plaats. De jaarlijkse hoogmis van branchevereniging Bosta verzamelt leveranciers en inkopers van papierwaren, school- en kantoorartikelen, hobby, crea, wenskaarten en gifts onder één dak: de Nekkerhal in Mechelen. Volledig artikel lezen
GRATIS ALS VIP NAAR PAPER SHOW
Op 19 & 20 januari 2020 vindt de 24e editie van de Paper Show plaats in de Nekkerhal te Mechelen. De Bosta vakbeurs voor school- en kantoorartikelen is een essentieel rendez-vous voor professionals zoals u. Lees meer
ADMINISTRATIE, PERS, FOOD&BEVERAGES
Distriweb, de tool voor het beheer van pers, is ook een e-commercesite met een assortiment van meer dan 6000 referenties in pers en een uitgebreid catalogus van meer dan 1500 producten waaronder rookaccessoires, gift, papierwaren, multimedia, hygiëneproducten en speelgoed. Lees meer
TOYOTA START NIEUW PRODUCTOFFENSIEF VOOR LICHTE BEDRIJFSWAGEN
Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional. Volledig artikel lezen
Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.