“We moeten ons aanpassen aan het veranderend consumentengedrag”  

“We moeten ons aanpassen aan het veranderend consumentengedrag”

Roularta nam in de zomer van 2018 de Sanoma-vrouwenbladen over voor een totaalbedrag van 33,3 miljoen euro. Het gaat om de weekbladen Libelle, Femmes d'Aujourd'hui en Flair, de maandbladen Feeling en Gael en de magazines La Maison Victor, Communiekrant, en Loving You. Voor Kiosk een uitgelezen moment om het met CEO Xavier Bouckaert te hebben over de overname, de veranderingen in het perssegment en hoe dagbladhandels kunnen anticiperen op het veranderend consumentengedrag.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.