- 29 november 2017
- | 13 min. leestijd
- | Bron: Shoes
Goede leveranciersrelatie belangrijk bij zoektocht naar nieuw merk
Om goed te kunnen verkopen, moet je in de eerste plaats goed inkopen. Dat is de basisregel voor alle handelszaken, en voor de schoendetailhandel in het bijzonder. Het gaat hier om collecties en artikelen, die nauw aan de mode gebonden zijn, en die minstens tweemaal per jaar moeten worden hernieuwd. Goed inkopen vergt dan ook een goede voorbereiding, kennis van het aanbod op de markt en van de eigen klanten, rekening houdend met de concurrentie, de winstmarges en het ontdekken van nieuwe merken. Shoes Magazine sprak hierover met een panel van experten uit de schoenenretail.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.