Coca-Cola lanceert Coca-Cola Energy  

Coca-Cola lanceert Coca-Cola Energy

Coca-Cola lanceert Coca-Cola Energy Het drankje focust op mensen tussen 18 en 35 jaar Midden april lanceert Coca-Cola hun nieuwste telg uit het assortiment: Coca-Cola Energy. Volgens de fabrikant blijft de Coca-Cola-smaak behouden, met cafeïne uit natuurlijke bronnen. "Die twee kenmerken stonden centraal in de ontwikkeling van het recept en we zijn trots dit onder het merk Coca-Cola te kunnen aanbieden. Het nodigt mensen uit een nieuwe en andere energiedrank te proberen”, aldus Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. De doelgroep die wordt aangeboord zijn de jongvolwassenen tussen 18 en 35 jaar. De energiedrank zal ook beschikbaar zijn als Coca-Cola Energy no sugar om consumenten een calorievrij alternatief zonder suiker te bieden. Beide producten zullen beschikbaar zijn in 250 ml verpakkingen. Coca Cola blijft werk maken van de evolutie van hun merkenportefeuille. Recente toevoegingen aan Coca-Cola's productaanbod in België en Luxemburg zijn onder ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kiosk 

Kiosk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.